דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חיפוש עבודה דרך חברות כוח אדם - יתרונות וחסרונות 

מאת    [ 13/09/2010 ]

מילים במאמר: 369   [ נצפה 4204 פעמים ]

מרחוק, חברות כוח האדם בארץ נראות כמו החלום של כל עובד. במקום להתרוצץ ממקום אחד אל לוח דרושים בזמן חיפוש עבודה, חברות כוח האדם מרכזות עבור העובד הצעות עבודה שרלוונטיות לתחום העיסוק שלו. הן פועלות מזה 25 שנה בישראל ומאז נחשבות מקום שצעירים רבים מחפשים בו עבודה. אמנם עבור מודעות דרושים זמניות חברות כוח אדם הן פיתרון יעיל שחוסך זמן, אולם התמונה מעט יותר מורכבת.

ראשית, חיפוש עבודה דרך חברות כוח אדם מומלץ בעיקר עבור משרות זמניות וקצרות: לשילוב עם לימודים עד סיום התואר, השלמת הכנסה עד ההעלאה במשכורת במקום העבודה השני, וכו'.  צורת העבודה בחברות אלה היא כך שבמהלך פגישה עם חברת כוח האדם בנוגע לחיפוש עבודה החברה מתאימה עבורכם את קורות החיים למשרות הפנויות במאגר דרושים שלה, וכן הראיונות אל משרות פנויות נעשות במשרדי חברת כוח האדם – במקום להתרוצץ מבית עסק אחד לשני. היצע המשרות בחברות כוח אדם הוא כמעט תמיד גדול יותר מהמגוון שתמצאו בכל לוח דרושים אחר. לחברות כוח אדם יש קשרים עם ארגונים רבים, מה שחושף את המועמד להרבה משרות בהרבה ארגונים בו זמנית. עם חלק מהארגונים החברות כוח אדם עובדות כבר זמן רב, כך שבפגישה תוכלו לקבל מידע מפורט על העסק ועל המשרה.

ואולם, חיפוש עבודה דרך חברות כוח אדם לא מומלץ למשרות בכירים – עבור משרות אלה מומלץ לחפש באתרי לוח דרושים כמו ג'ובסיטי. הוכחה לכך היא העובדה שמספר מקבלי שכר מינימום במגזר כוח אדם הוא כפול ממספר מקבלי שכר זה בקרב המגזר השכיר. בשונה מפגישה ישירה עם בעל עס, קתהליך הגיוס בחברות כוח אדם נחשב ארוך יותר מכיוון שהתהליך צריך לעבור הן דרך חברת כוח האדם ודרך העסק. כמו כן, למרות חוקים שנחקקו בתחום זכויות עובדי כוח אדם למעסיק אין כל מחויבות כלפי העובד מבחינת העסקה, אולם גם מבחינת זכויות סוציאליות חיוניות – סקרים שנערכו לאחרונה מצאו שכ-20% מעובדי כוח האדם לא זכו להחזרי נסיעות. כמו כן, 40% מהם לא פוצו בעבור ימי מחלה שהוחמצו או לחופשות בשכר.

בג'ובסיטי, לוח דרושים ומעסיקים, ניתן למצוא מודעות דרושים במגוון משרות ומקומות ברחבי הארץ ,חיפוש מודעות דרושים בחינם, וכן מידע בנושאי קריירה וכן חיפוש עבודה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב